Sista ledigheten

JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!

JAG FICK JOBBET, JAG FICK JOBBET.. Helt oacceptabelt att jag fick det.
Kan inte ens med ord skriva hur underbar den känslan är!

AUDI Göteborg, here i come!


Nu ska jag avnjuta min bakis-frulle (firade med skumpa igår ju)  ta en kopp te, sen njuta av ensamheten.



En puss till min fina snuttegris som är på jobb!

All kärlek till mina fina och underbara vänner som jag är så lycklig över!


Mosters älsklings tjejer Olivia & Julia är jättestora nu ju.. Aldrig mer kommer dom bli så små.
Men de är gudomliga små prinsessor och igår fick jag pussas med dom igen.
Inte ska de gå så lång tid igen.
Villkorslös kärlek iaf. <3<3<3

pusspuss nu ska jag gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0