Little happiness




Förkyld om få, bara nyser hela tiden.. Hostar och förbrukar nässpray så de står härliga till! :)


Men idag är en dag som jag fanimej kommer minnas!!! Ojoj massa skoj som hänt!

Matilda har idag vart rökfri i 4 månader! (efter 8år som rökare) Nästan ångest på de.

Hon fick ett jobb idag! Äntligen, i'm back in the game! Börjar redan måndag. Pirrigt lite också!

Hennes bil överlevde och behövde inte åka till skroten då felet på den lilla vart felbedömt.
Ett litet besök på verkstan och de ska bli vi två igen!

Är numera ägade till en iphone 4. haha spännande

Mina grannar längst ner i svalen som jag ogillar oerhört starkt (alla ogillar dom)
haha dom flyttar idag!!!!!! Lycka, vilken jävla lycka. Hejhej sommar 2011!

Sen ska jag mysa med en fin och njuta av pasta haus medtaget till Kba!:)



Kompis de går bra nu! - Bättre iaf.

Håll fortfarande tummarna för mig ang mitt andra BÄSTA jobb!


Ser också fram emot min vinkväll i morgon med världens finaste Vanessa! <3<3<3



Saknar min siss såklart också, speciellt när jag vet att hon ligger på playan i Egypten
och steker, allt för att bli en pepparkaka!




<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0