Heeeey

Så kan de gå :)

Tänka sig att hon hinner med ett snabbt litet inlägg såhär på jobbet.. Har inte häcken full om man säger så.

Idag fick jag min arbets outfit, svarta snickarbytor, en audi t-shirt i svart. Givetvis med logga på!
Ovanpå detta har jag en meckar-skjorta. haha! Med broderat namn Anders.N  - Känner man ju direkt.


Nu ska jag väl försöka få något gjort.

MEN FAN VA JAG ÄLSKAR MITT JOBB, ÄR SÅ JÄVLA TACKSAM OCH GLAD ÖVER DET!

Åååååhhhhhh njuter hela tiden, bättre kommer det också bli nästa vecka :)


Kärlek till alla goa, fina vänner!

Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Em

Blogga siss! :)

2011-02-03 @ 20:11:48
URL: http://detkannermanjudirekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0