Audi goteborg







Japp, så ska hon göra sin andra dag på audi goteborg.
Börjar om exakt 35minuter, är inte helt klarvaken känns det som.
Så får bli en till kopp kaffe innan jag behöver bege mig...

Förkyld igen blev jag inatt, jävla jobbigt..
Fortfarande lite nervös inför idag, känns lite yrt (?) samtidigt som jag kan vara med att skapa
och arbeta fram tjänsten på ett annat sätt. Vilken är en enorm fördel!

Haha igår stupade jag i sängen.
Fick ju min iphone, men den hade jag inte ens ork till att aktivera och allt va det till.
Får bli idag istället, samtidigt som jag ska hinna tvätta tänkte jag.


Siss kommer äntligen hem idga också, 1 vecka känns som LÄÄÄÄÄÄNGE.

Nu måste jag bege mig. Tjiiiing, puss hej




Kommentarer
Postat av: mamma

Så glad för din skull, du e bäst!!!!!

2011-01-19 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0