Upp och ner, in och ut

Känns som jag tappat fotfästet lite just nu.
Hela världen snurrar och jag vill inte snurra mer, jag mår illa!

Jag fick en liten putt idag, energi! Den är så lätt att använda fel.
Det är så lätt att man hamnar i en virvelvind och bara flyger med.
Inte stannar upp och reflekterar, men de va tvunget för mig att göra det nu!




All min energi ska nu läggas på det som faktiskt är bra.
Det som jag allra mest älskar och hyllar i livet. Inget mera klag, lite gråt.
Sen bara älska mina fantastiska vänner och familj.
Fokusera mer, sätta upp nya mål.

Bli mig igen!
Hitta min glöd igen, mitt pirr måste infinna sig!
De får jag aldrig mer glömma, inte nöja sig utan bara sträva efter det bästa!
Jag vet ju allt detta redan, men ibland ser man suddigt!

Då har man en vän som jag har, som känner!? Som vet fast jag inte ens själv vet.
Nu gråter jag igen, men för att jag e förunnad över denna vänskap!

Det är tetigt detdär! Men helvete vad vänskap är viktigt, det är ju faktiskt min familj som jag själv komponerat ihop till mig egna Matilda-familj..
Som alla är unika och olika. Men lika värdefulla ändå.


Nu ska jag gå! Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0