Lottans annandag jul, åkte vi jul.

Igår fyllde min gamlaste vän hela 24år - Charlotte! aka LottA <3  (va tvungen haha.)
Vi har känt varann i över 23 år.. Känndes väldigt gammalt men det är sanning.

Blev jag, Jennie, Lottan såklart, och Jennies dotter Frida som hade tjej-födelsedagsfirande!

Vi åkte Gbg-hjulet i hamnen, ni vet vid lilla bommen! Hahah fan va grymme!
Och Lottan vart mäkta stolt då hon vågade, vi va också stolta!


Sen styrde vi mot Linné, och Vin o pasta.
Gooooottt, och där blev det verkligen klart att jag fått en ny kompis, Frida 4 år!




Tydligen är hon facinerad av ögon, passande nog är jag ju blind.
Då va det ett stort plus poäng till mig där.
Hon vågade hålla handen och till och med sa att jag var söt.

Barn gillar faktiskt mig, tro de eller ej! :)


Så därför måste jag publicera denna texten från facebook, för positiv kredd är alltid kul.


Matilda: Goa unge, du kan ju hälsa Frida att jag vill leka en gång till om hon vill, gärna pyssel.
Typ göra något med pärlor

Jennie (fridas mamma): Det hälsade jag. Hon undrade hur man gör när man är blind, hahahaha. Tack för i går. Du anar inte vilken svår unge som fastnade för dig. Vanligtvis fastnar hon inte för någon.
Det värmer att se när hon väl gör det.

Matilda: Tack själv, de värmde verkligen att höra att hon gjorde det :)
Kanske inte va så illa att vara blind trots allt då!



Jaja de va allt för idag.

Ha de gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0