Nytt ocgh lärorikt!

Jag känner att det är dags att gå vidare.

Ska be min vän nu under veckan fixa mig en ny blogg.


Jag har "städat" lite i mitt liv den sista tiden, har jag i alla fall trott!

Började läsa en väldigt facinerande bok häromdagen av Mia Törnblom,
men tänker yttra mig när jag har lite mer kött på benen och kommit lite längre in i boken.

Då jag trott jag styrt upp mitt liv till det bättre så satt jag tillsammans med min vän för ett tag sen,
småpratade som vi brukar och då klarnade det - jag har inte alls lyckats med det jag trott.
Utan jag har bara bytt ut, inte förbättrat, vissa saker har jag sållat bort.
Men kvar blev det "tomt" så det som ersatte va egentligen samma, fast i annan skepnad!

Men nu vet jag, och inte förrän man inser - kan ord bli handling.



Ska fixa en ny blogg, till en ny Matilda, som kommer få nytt friskt livsnjut.
Så fort min nya blogg är i gång så adressen upp såklart!


Med spänning kommer texter som jag inte yttrat tidigare komma upp!

På återseende gott folk.

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Love you!!

2011-02-12 @ 15:19:27
Postat av: Em

Blagga ändå!

Det kommer ta tid tills hon fixar ny. <3

2011-02-24 @ 20:21:49
URL: http://detkannermanjudirekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0